رویدادها آرشیو خبر ها
و دوباره تو می مانی و من و توپ

و دوباره تو می مانی و من و توپ

فصل گذشته همانطور که از نامش پیداست تمام شد و اکنون یوونتوس به فکر متعادل کردن قدرت تیم برای فصل پیش روست.

 

در این بین اما، در روز های کنونی، حملات رسانه ای زیادی علیه یوونتوس شکل گرفته.

 

یک دسته از آن ها متعلق به ضد یووه ای هایی در ایتالیاست که مانند یک بازنده ی واقعی، هوادار مادرید در کاردیف بودند و هنوز هم به انتقاد از عملکرد یوونتوس در رسانه های مختلف می پردازند. کسانی که علاقه ای به رنگ سیاه و سفید نداشته و علی رغم ایتالیایی بودن، بجای افتخار به تنها نماینده شان در بزرگترین تورنمنت باشگاهی، بشدت به ادامه ی این تمسخر علاقمند.

 

بله، شکی در این مساله نیست، باتری یووه در نیمه دوم فینال تمام شد و بازی را به ترکیبی قدرتمند تر واگذار کرد. اما بیشتر از این جای کار ندارد، چه برسد به افتخار. بخصوص برای هواداران سایر تیم هایی که روزی رقیب قابل احترامی در سری آ برای ما بودند.

 

در سمت دیگر انتقادات اما، آنتی یووه ای ها دست آویز کمیسیونی شده اند که مینو رایولا، مدیر برنامه های پوگبا، از انتقال او گرفته ست. تحقیقات فیفا ادامه دارد، چیزی اثبات نشده و علی رغم مصاحبه ماروتا مبنی بر پاک بودن دستان یوونتوس در این انتقال، رسانه ها مجموعه یوونتوس را بشدت زیر ذره بین قرار داده اند و خواستار محرومیت یوونتوس از نقل و انتقالات این فصل و ممنوع الکار شدن تعدادی از مدیران آن هستند.

 

نکته مهمی که همیشه یکی از ویژگی های بارز مجموعه یوونتوس بوده، عدم تمایل باشگاه به پاسخ دادن به این افتراهای بی اساس است.

 

همانطور گه از شعارمان پیداست، برای یوونتوس و هوادارانش، ادامه پیروزی در زمین بازی تنها چیزی ست که اهمیت دارد.

 

 

از قلم ماسیمو پاوان


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: